KARIJERA

OD ISTANBULA, PREKO BUDIMPEŠTE DO BEOGRADA

Nakon završenog Filološkog fakulteta – smer turski jezik i književnost, bojana je formalno obrazovanje nastavila na sabanci univerzitetu u istanbulu, na dvogodišnjim magistarskom programu departmana za istoriju. ujedno je radila i kao asistent na PREDMETU Social and political science.

studije POTOM NASTAVLJA na centrAlnoevropskom univerzitetu u budimpešti, takođe u oblasti istorije, na jednogodišnjem master programu. tu je RADILA KAO INSTRUKTOR JEZIKA I predavala BOSANSKI-HRVATSKI-SRPSKI JEZIK studentima postdiplomcima.

Zavod za proučavanje kulturnog razvitka

Po povratku u BEOGRAD, BILA JE ANGAŽOVANA NA projektu „Kulturno nasleđe istočne i južne Srbije“ KROZ Brendiranje kulturnog nasleđa putem tekstova.

Ambasada Republike Turske

Bojana je održavala komunikaciju sa relevantnim lokalnim i međunarodnim akterima u vezi sa pitanjima koja se tiču turskih DRŽAVLJANA i institucija Republike Srbije. Svoju ulogu obogatila je aktivnim učešćem u organizaciji raznovrsnih kulturnih događaja, sprovođenju diplomatskog protokola za visoke zvaničnike i delegacije, praćenjEM štampanih medija i pripremOM pres-klipinga, kao i pisanjem i prevodom diplomatskih nota.

HALKBANK

Bila je tamo kada je sve počelo. učestovala je na projektu rebrendirAnja nakon akvizicije čačanske banke, kao i na pozicioniranju banke na tržištu.

G4S Secure Solutions

Bojana je bila zadužena za korporativnu komunikaciju i društveno odgovorno poslovanje (CSR), razvijALA JE strategije interne i eksterne komunikacije, sprovodeći PR i marketinške aktivnosti, UZ KREAIRANJE EMLOYER BRANDING kampanjA i digitalni marketing. Takođe, organizovala je interne događaje, realizovala CSR projekte, upravljala kriznom komunikacijom i sarađivala sa GrupACIJOM radi razmene i primene najboljih praksi NA GLOBALNOM NIVOU.

GODINE 2021. IZABRANA JE za NAJBOLJEG ZAPOSLENOG.

MPC Properties

Trenutno zaposlena kao Menadžer za korporativne komunikacije i PR. razvija strategiju korporativnih komunikacija, koja obuhvata internu i eksternu komunikaciju, odnose s medijima, public affairs, kreiranje korporativnih poruka i digitalnu komunikaciju, kao i organizaciju i promociju događaja i aktivnosti. Zadužena je za PR celokupnog retail portfolija: Ušće, BEO, Delta City, Mercator i Immo Outlet šoping centre. aktivno radi na “S” segmentu ESG strategije kompanije.

Godine 2024. dobila je plaketu “čarobnjak kreativnosti”, dodeljenu od strane kompanije i kolega.

Poveži se.